Wydajny partner do każdego zadania

​Trzy różne rodzaje kabin, dostosowane do specyfiki eksploatacji.

Od dostaw materiałów budowlanych po chłodniczy transport żywności w mieście NOWY EUROCARGO JEST NAJBARDZIEJ UNIWERSALNYM POJAZDEM W SWOJEJ KATEGORII — a także najłatwiejszym do zabudowy. Na ramie podwozia z wysokowytrzymałej stali można zamontować nadwozie o długości od 4265 do 10 175 mm. Podłużnice ramy są równoległe na całej długości i przystosowane do łatwego montażu zabudowy.

Eurocargo jest dostępny z trzema różnymi rodzajami kabin, dostosowanymi do specyfiki eksploatacji.

Kabina dzienna zapewnia najlepsze proporcje między długością użytkową nadwozia a długością całkowitą i najlepiej sprawdza się w codziennej eksploatacji na ulicach dużych miast.
Kabina sypialna, dostępna w wersji standardowej lub z podwyższonym dachem, jest wyposażona w jedną lub dwie leżanki. Dwa podświetlane schowki na bagaż lub narzędzia (dostępne z kabiny i z zewnątrz pojazdu) mają łączną pojemność 260 litrów. Dostęp z zewnątrz jest zabezpieczony elektrycznym zamkiem.
Kabina załogowa (ze standardowym dachem) może służyć do przewozu całej ekipy wraz ze sprzętem i narzędziami. Oprócz kierowcy może nią podróżować 6 pasażerów. Ta wersja może zainteresować szczególnie firmy budowlane, a także straż pożarną.

Nowy Eurocargo jest dostępny aż w 11 000 fabrycznych wersji, które można skonfigurować na podstawie poszczególnych odmian modelu: 2 rodzaje napędu, 14 wersji dopuszczalnej masy całkowitej, 7 wersji silnikowych różniących się mocą, 12 skrzyń biegów, 15 rozstawów osi i 3 rodzaje kabin z 2 wysokościami dachu; do tego należy doliczyć szeroki wybór zawieszeń, przełożeń tylnego mostu, osi oraz przystawek odbioru mocy.

Eurocargo

Eurocargo

Zamknij