Transport materiałów sypkich

Nadwozie - wywrotka

Na Trakkerze można zamontować każdy typ zabudowy  wywrotki do transportu urobku z kamieniołomów czy koplni.
Siłą Nowego Trakkera na tym polu jest:

  • rama wykonana ze stali o wysokich parametrach wytrzymałości, sprężystości i odporności na zginanie;
  • mechaniczne lub pneumatyczne zawieszenie, które nie wymaga konserwacji ani smarowania;
  • szeroka gama przystawek odbioru mocy, wyposażonych w 1 lub 2 wyjściai  do mocowania pompy, spełniające wszystkie wymagania związane z różnymi rodzajami zabudowy wywrotki;
  • skrócony zwis tylny, pozwalający ograniczyć do minimum czas konieczny na wykonanie zabudowy  i ewentualne przeróbki;
  • wsporniki do montażu zabudowy, fabrycznie zamontowane na ramie, służące do mocowania ram pośrednich;
  • wychylna tylna belka przeciwnajazdowa;
  • indywidualne dostosowanie elementów, w tym stopień oraz uchwyt do kontroli załadunku i montażu brezentu;
  • lampy ostrzegawcze, sygnalizujące pojazd w trakcie manewrowania;
  • dźwięk sygnalizujący cofanie pojazdu;
  • dolna osłona chłodnicy, zabezpieczająca przed przypadkowymi obiciami.

Do transportu żwiru i materiałów sypkich firma Iveco zaleca wykorzystywanie wersji 3 i 4 osiowych.

  • z silnikami Cursor 8 o mocy 360 KM, które to rozwiązanie zapewnia optymalizację ładunku;
  • z silnikiem Cursor 13 (o mocy do 500 KM) do zastosowań wymagających ogromnej wydajności (który dostępny jest w układach z napędem na wszystkie osie lub tylne osie).

NOWY TRAKKER SPOT

Zamknij