STRALIS EURO VI

OFERTA SILNIKÓW

STRALIS HI-WAY
Cursor 11 Cursor 11 Cursor 13 Cursor 13
420 KM / 309 kW 460 KM / 338 kW 500 KM / 368 kW 560 KM / 412 kW
1900 Nm 2150 Nm 2300 Nm 2500 Nm
EVGT EVGT EVGT EVGT
Euro VI Euro VI Euro VI Euro VI
STRALIS HI-ROAD / HI-STREET
Cursor 9 Cursor 9 Cursor 9 Cursor 9 Cursor 11 Cursor 11
310 KM / 228 kW 330 KM / 243 kW 360 KM / 265 kW 400 KM / 294 kW 420 KM / 309 kW 460 KM / 338 kW
1300 Nm 1400 Nm 1650 Nm 1700 Nm 1900 Nm 2150 Nm
Wastegate Wastegate Wastegate EVGT EVGT EVGT
Euro VI Euro VI Euro VI Euro VI Euro VI Euro VI

TECHNOLOGIA SILNIKÓW — Euro VI

Różnice konstrukcyjne w porównaniu z Euro V / EEV:

  • Cursor 8 > 9 Powiększona pojemność skokowa
  • Cursor 10 > 11 Powiększona pojemność skokowa
  • Wzmocniony zespół korbowy, większa pojemność skokowa
  • Wzmocniona głowica cylindrów
  • Zoptymalizowane spalanie (wtrysk Commonrail CRS 3.3)
  • Turbiny VGT wszystkie z EVGT
  • Sterowanie AdBlue Denox 2.2
  • zwiększona o 30% moc hamulca silnikowego (dodatkowa klapa dławiąca)
  • Ulepszone odpowietrzanie skrzyni korbowej. System zamknięty (nowy filtr odśrodkowy zapobiegający wprowadzeniu oleju zawartego w gazach z odpowietrzenia bloku silnika do DPF).

Commonrail / Wtrysk wielokrotny
„Późny dotrysk” – zwiększenie ciśnienia wtrysku do 2200 barów

Wtrysk Common Rail:

  • maksymalne ciśnienie wtrysku ponad 2200 barów,
  • wtrysk wielokrotny.

Commonrail CRS 3.3 Możliwość wystąpienia do 7 wtrysków (wtrysk wstępny, główny, dodatkowy)