Przednie i tylne osie

Bezpieczne i w pełni niezawodne

Wszystkie modele Stralisa są dostępne z różnymi konfiguracjami osi, dostosowanymi do przeznaczenia pojazdów.

Różnice te dotyczą:

  • konstrukcji
  • maksymalnego dopuszczalnego obciążenia
  • przełożenia przekładni głównej (tylko osie tylne)

Osie tylne występują zazwyczaj w konfiguracji z pojedynczą redukcją, opcjonalną blokadą mechanizmu różnicowego i dopuszczalnym obciążeniem do 13 000 kg.

Oś z podwójną redukcją (centralną i w piastach) jest dostępna jako opcja.

Liczne przełożenia przekładni głównej (od 2,64 do 5,29) zapewniają optymalny dobór dynamiki jazdy w zależności od wymagań eksploatacyjnych oraz ekonomiczne wykorzystanie silnika w obsłudze różnych tras.

Asortyment zamyka seria osi trzecich (stałych bądź podnoszonych i skrętnych), z kołami w układzie pojedynczym lub bliźniaczym.