Partner, na którym można polegać

​Solidny i niezawodny

ATRAKCYJNOŚĆ NOWEGO EUROCARGO DLA KLIENTÓW WYNIKA Z JEGO NIEZAWODNOŚCI I SOLIDNOŚCI. Obie te cechy to zasługa konstrukcji podwozia wywodzącej się z pojazdów przeznaczonych do intensywnej eksploatacji. Znosi ona podwyższone obciążenia (np. nierównomiernie rozłożony ciężar lub nagłą zmianę kierunku jazdy).

W zależności od przewidywanych warunków eksploatacji można wybrać różne rodzaje zawieszenia nowego Eurocargo: z resorami parabolicznymi, półeliptycznymi lub pneumatycznymi. Zawieszeniem pneumatycznym steruje elektroniczny system ECAS, który gwarantuje stałą wysokość podwozia niezależnie od obciążenia. Zawieszenie pneumatyczne może być zastosowane na obu osiach lub tylko z tyłu.

PRZEDNIE I TYLNE OSIE ORAZ UKŁAD HAMULCOWY gwarantują stałą charakterystykę mechaniczną przez dłuższy czas. W pojazdach o masie od 6 do 10 ton zastosowano pneumatycznohydrauliczny układ hamulcowy, natomiast pojazdy o masie od 11 do 19 ton wyposażono w układ w pełni pneumatyczny. Wszystkie wersje 4x2 są standardowo wyposażone w hamulce tarczowe.

Zawór klapowy przy turbosprężarce wprowadzony wraz z technologią HI SCR pozwalają szybko doprowadzić temperaturę spalin do właściwego poziomu. Urządzenie zwiększa także skuteczność hamowania silnikiem (poprawiając tym samym ogólną skuteczność hamowania).

Eurocargo

Eurocargo

Zamknij