Regeneracja? Nie, dziękuję.

​Hi‑SCR pomaga ograniczyć koszty przeglądów.

NOWY EUROCARGO TO JEDYNY SAMOCHÓD Z SILNIKIEM EURO VI W TEJ KATEGORII, W KTÓRYM ZASTOSOWANO POJEDYNCZY UKŁAD OCZYSZCZANIA SPALIN: SYSTEM HI SCR Z PASYWNYM FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH (wyłącznie w pojazdach IVECO). To innowacyjne rozwiązanie ogranicza zużycie paliwa, przegrzewanie i przestoje techniczne.

System HI SCR jest prosty, lekki i wydajny:

- nie wymaga rozbudowanego układu chłodzenia (ani związanej z tym przebudowy konstrukcji pojazdu); 
- zawiera mniej podzespołów (i mniej wymienialnych części) w porównaniu z konkurencyjnymi systemami;
- waży znacznie mniej niż systemy EGR+SCR stosowane w większości pojazdów konkurencyjnych marek;
- gwarantuje mniejsze zużycie paliwa w porównaniu z pojazdami wyposażonymi w systemy.

EGR+SCR. HI SCR JEST JEDYNYM SYSTEMEM KONTROLI EMISJI, KTÓRY NIE ZMIENIA PROCESU SPALANIA — ponieważ jest on oparty na pobieraniu świeżego powietrza, a nie na recyrkulacji spalin. Oznacza to, że temperatura spalania pozostaje wysoka, a emisja cząstek stałych jest zmniejszana bez udziału aktywnego filtra DPF. Problem wymuszonej regeneracji został wyeliminowany u źródła.

To zasadnicza korzyść nie tylko ze względu na zwiększoną niezawodność, ale także na brak ograniczeń co do eksploatacji we wrażliwych środowiskach, takich jak tunele, porty lotnicze, statki czy parkingi podziemne, gdzie wysokie temperatury generowane w trakcie aktywnej regeneracji mogłyby stanowić zagrożenie.

Eurocargo

Eurocargo

Zamknij