Całkowity koszt posiadania

Niższy TCO

NOWY STRALIS to wynik starań IVECO o zwiększanie wydajności klientów firmy. 

Właśnie dlatego tak dużą wagę przywiązujemy do obniżenia całkowitego kosztu posiadania i użytkowania (TCO z ang. Total Cost of Ownership ) poprzez minimalizację kosztów eksploatacji (zużycie paliwa i serwis) oraz maksymalizację wartości rezydualnej, a także efektywne zarządzanie parkiem pojazdów.

  Niższy TCO

KIEROWCA 33%: IVECONNECT FLEET umożliwia śledzenie godzin pracy i odpoczynku kierowców w celu uniknięcia kar za nieprzestrzeganie przepisów w tym zakresie oraz zwiększenia ogólnej dostępności i efektywności wykorzystania parku pojazdów. Integracja danych z systemem informatycznym firmy pozwala zoptymalizować i zautomatyzować działania logistyczne oraz istotnie zmniejszyć związane z nimi koszty. 

INWESTYCJA 8%: Wartość rezydualna produktu jest odzwierciedleniem jego jakości: dlatego opracowaliśmy nową kabinę wykończoną materiałami w najwyższym gatunku i wyposażoną w najnowocześniejsze urządzenia pokładowe. Dzięki systemowi IVECONNECT udostępniamy także przełomową technologię.

PRZEGLĄDY I NAPRAWY 5%: Serwis i assistance: NOWY STRALIS wyróżnia się znakomitymi parametrami także pod tym względem. Oferujemy usługi służące maksymalizacji wydajności, takie jak program całodobowej pomocy drogowej ANS 24 oraz specjalne programy obsługi posprzedażnej ELEMENTS dostępne w wyjątkowo konkurencyjnych cenach.

PALIWO 36%: Paliwo to największy składnik kosztów. W celu optymalizacji efektywności NOWY STRALIS oferuje wszystkie technologie znane z modelu ECOSTRALIS, a także szereg nowych rozwiązań, takich jak:

HI-eSCR – jedyny system oczyszczania spalin spełniający normy emisji Euro VI bez zwiększania zużycia paliwa

OCENA STYLU JAZDY – system umożliwiający kierowcy doskonalenie stylu jazdy pod kątem obniżania zużycia paliwa w czasie rzeczywistym. W połączeniu z systemem IVECONNECT FLEET umożliwia on dyspozytorowi parku pojazdów zdalne śledzenie wyników osiąganych przez poszczególnych kierowców.

Zastosowanie obydwu rozwiązań przekłada się na ogólne obniżenie kosztów paliwa sięgające 10%.